tisdag 4 maj 2010

En ny dag








men svårmodet sitter kvar över mig. Har iallafall nästan blivit klar med vardagsrummet. Tavlor och dylikt ska upp men vill ha det rent på väggarna ett tag och bara njuta av ljuset.. Är så nöjd med vitt golv och vita väggar.

Bilder från vardagsrummet. Ser att Kajsa har kommit med på en bild, ligger under skrivbordet. Hon ligger alltid där när jag sitter vid datorn. Ser även att Kajsas hm "juckhund" har kommit med...Varför gör de så???

Stolen vid skrivbordet har vi haft i många år (från IKEA). Den är skön att sitta i men så trött på tyget, även om grått är snyggt. Har börjat på ett projekt till den. Får se hur det blir! Har även fått mitt skrivbord så att även jag har en plats i hemmet....!

Att skapa är terapi tror jag. Det funkar på mig iallafall.

Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar